Tinmar Energy, cea mai mare companie din sectorul  furnizării energiei electrice și gaze naturale cu capital privat autohton, intră pe piața consumatorilor casnici cu oferte croite după nevoile și dorințele consumatorilor rezidențiali, astfel încât aceștia să beneficieze  atât de energie de calitate, cât și  de serviciile conexe necesare, într-un mod simplu, eficient și transparent.

Astfel, Tinmar Energy ofera servicii de furnizare de energie electrică și gaze naturale consumatorilor casnici din România, cu acoperire nationala.

Compania  va folosi experiența de 17 ani din piaţa de B2B, dar şi din pieţele europene cu tradiţie, penru a furniza servicii de top românilor din orice colț al țării.

"În 2016, Tinmar Energy era deja lider pe piața de energie în sectorul business to business. Era momentul să ne deschidem și către consumatorii casnici. Dar nu am vrut să le vorbim oamenilor din postura unui lider. Credem că asta e o capcană. Am vrut să înțelegem exact care sunt nevoile consumatorilor și care sunt așteptările lor. Ne-am asumat poziția de challenger de categorie, pentru că vrem să ne axăm nu doar comunicarea, ci întreg business-ul pe relevanță în viața oamenilor. Vrem să schimbăm paradigma și să facem oamenii să re-evalueze relația cu furnizorii de utilități", spune  Carla Parnică, Corporate Communication Manager ,  Tinmar Energy.

Campania de comunicare Tinmar Energy va fi lansata la inceputul lunii aprilie 2018 si este structurata in proiecte conventionale de TV, OOH si radio, online dar si in proiecte neconventionale si CSR.

"Romanii s-au desteptat si nu mai vor sa fie subestimati. Ei nu au nevoie de energii poetice, nu au nevoie de comparatii, metafore si hiperbole. Au nevoie de energie electrica usor de accesat, usor de platit, usor de folosit. Asta este esenta business-ului Tinmar Energy. Asta este si esenta campaniei de comunicare", a declarat Irina Popp – Senior Copywriter McCann Bucuresti.