Publiserul Time a anuntat ca va lansa o noua revista bazata pe un concept inedit. Astfel, cititorii isi vor putea „crea” propria lor revista in functie de subiectele de care sunt interesati.

Publicatia va purta numele Mine iar cititorii sai vor putea crea propria versiune, printata sau online, prin alegerea subiectelor preferate tratate de saptamanalul Time si de partenerul American Express Publishing. Printre titluri se numara Sports Illustrated, Food&Wine, Golf si Travel+Leisure.

Cititorii pot intra pe site-ul timeinc.com/mine, unde pot alege domeniile de care sunt interesati. Urmatorul pas care trebuie facut este alegrea a cinci pana la opt titluri si integrarea acestor in revista Mine, care poate fi livrata si in format print, avand 36 de pagini din care doar 4 pagini de publicitate.

Paginile de reclame vor apartine doar unei companii auto.

„In afara continutului personalizat, ales de fiecare cititor in parte, compania producatoare de masini va personaliza reclamele in functie de locul unde se afla cititorul sau in functie de gusturile acestuia”, au explicat reprezentantii Time.

„Aceasta este o noua modalitate de a atrage interesul publicului asupra subiectelor noastre”, a declarat Stephanie George, vicepresedintele excutiv al companiei media.

Lansarea acestei publicatii a venit ca urmare a scaderii veniturilor din publicitate in SUA.

Sursa: New York Daily News