Programul “Asistentul tău personal” a fost gândit ca un pachet promoţional care conţine două aplicaţii integrate MORE (CRM şi Facturare) alături de suportul harware – asigurat de către Fujitsu şi conexiunea de date 3G pusă la dispoziţie de către Vodafone, necesară accesării unui serviciu de cloud computing. Managementul Relaţiei cu Clienţii (CRM), beneficiază de toate instrumentele de care o companie are nevoie pentru a gestiona atent informațiile despre clienții săi, iar odată integrat cu modulul Facturare se continuă fluxul administrativ, astfel încât utilizatorul să ţină o evidenţă clară a clienţilor.

Cum te poate ajuta “Asistentul tău personal”

Programul oferă soluţii de eficientizare a business-ului, care se traduc în reducerea costurilor cu personalul, cu infrastructura IT, creşterea mobilităţii, securităţii, disponibilităţii aplicaţiilor utilizate de angajaţi şi a vânzărilor.

“Dacă până acum ofeream clienţilor noştri o platformă cu aplicaţii integrate care lucrează pentru profitul companiei, acum le oferim şi suportul hardware şi conexiunea de date prin care să beneficieze de mobilitate, astfel încât să-şi poată controla afacerea de oriunde, toate acestea pentru un abonament lunar. Ceea ce garantează acest program este mai mult timp pentru dezvoltarea business-ului, mai mult timp pentru antreprenor sau manager, care se poate desprinde acum de grijile administrative şi poate avea o privire de ansamblu asupra afacerii”, a precizat Bogdan Padiu, Director General TeamNet International.

“Asistentul tău personal” este util companiilor din orice sector, de la producţie, retail, pharma, până la companiile de distribuţie şi transport sau cele din domeniul serviciilor profesionale.

Mai mult decât atât, Teamnet International vine în întampinarea nevoilor IMM-urilor şi oferă posibilitatea ca trei dintre acestea să beneficieze gratuit de program. După achiziţionarea pachetului “Asistentul Tău Personal”, toate companiile au şansa de a fi scutite de plata acestuia pe parcursul unui an, dacă îşi înscriu datele pe site-ul www.pentruimm.ro.

Avantajul major al “Asistentului Tău Personal” este faptul că vine sub forma unui abonament lunar, care include toate actualizările şi noile versiuni ale aplicaţiilor. În ultimii ani, modelul Software as a Service (SaaS), s-a dovedit extrem de eficient atât pentru clienţi, care pot avea acces la o serie de resurse pe care nu şi le-ar fi putut permite altfel, dar şi pentru furnizorii care au reuşit să-şi adapteze oferta contextului economic. În prezent doar o treime dintre companiile româneşti folosesc aplicaţii software prin care să-şi gestioneze activitatea, iar acest lucru survine din cauza investiţiilor mari care presupun atât licenţiere, cât şi soluţii hardware şi software. Toate aceste investiţii dispar în cazul utilizării soluţiilor Saas, care pot ajunge la costuri şi de 10 ori mai mici.
Clienţii care folosesc platforma M.O.R.E. pot observa deja rezultate în ceea ce priveşte eficienţa şi reducerea costurilor.

“Conducând o şcoală de şoferi, timpul destinat gestionării flotei auto îmi ocupă foarte mult timp. Acum beneficiez de un soft care mă ajută să îmi ţin evidenţa costurilor pentru fiecare autovehicul în parte şi care îmi aduce la cunoştinţă termenele la care trebuie să întocmesc diverse acte. Astfel pot anticipa cu ușurință perioadele în care autoturismele vor fi în stare de nefuncționare și de asemenea pot previziona cheltuielile din timp pentru a nu pune presiune pe fluxul de numerar din cadrul companiei. Totul la costuri minime”, a explicat Marius Teodorescu, Director General Teo Consult.

Noutăţi aduse de M.O.R.E.

Pentru a susţine nevoia de mobilitate a IMM-urilor româneşti, TeamNet International a dezvoltat pentru platforma M.O.R.E. interfaţa mobilă împreună cu modulele Task Management şi Videoconferinţă.

De acum utilizatorii îşi pot delega sarcini între ei prin intermediul modulului Task Management şi pot urmări soluţionarea acestora prin notificări primite pe e-mail. De asemenea, prin modulul de Videoconferinţă utilizatorii pot comunica şi pune în comun imagini ca şi cum ar fi în aceeaşi cameră, reducând astfel costuri destinate vizitelor de afaceri.

“Munca noastră de cercetare în ceea ce priveşte nevoile consumatorilor este continuă, de aceea înţelegem nevoile unui IMM, provocările cu care se confruntă zilnic un manager şi încercăm să dezvoltăm soluţii targetate, soluţii de cloud computing făcute pentru mediul economic din România. Ceea ce ne diferenţiază pe noi de restul furnizorilor este tocmai faptul că noi gândim în funcţie de business-ul românesc şi venim cu soluţii care să se potrivească acestuia”, declară Călin Butunoi, M.O.R.E. Division Manager.

Mai multe detalii despre M.O.R.E. (Management and Organisation of Resources and Employees- Gestionarea şi Organizarea Resurselor şi Angajaţilor) sunt disponibile la adresa: www.bringmore.ro.