Reducerea emisiilor se datorează atât îmbunătăţirii coeficienţilor de ardere a amestecului combustibil, cât şi scăderilor semnificative la nivelul pierderii de cuplu la schimbarea treptelor de viteză. 

”Propulsoare pe benzină de 1.0 litri Boosterjet sau 1,2 litri Dualjet vin cu tehnologii ingenioase care reduc consumul, cresc performanţele şi scad semnificativ emisiile de noxe, fiind foarte atente cu mediul. De exemplu, modul de amplasare şi sistemul de injecţie directă ale motorului de 1,0 litri scad consumul de combustibil, dar, graţie compresorului, oferă un cuplu similar cu al unui motor aspirat de 1,7 – 1,8 litri. Pentru propulsorul de 1,2 Dualjet pe benzină, inginerii de la Suzuki au gândit, printre altele, sistemul EGR (recirculare a gazelor de eşapament) care aduce o economie de 5 procente a consumului de combustibil, deci şi o reducere proporţională a emisiei de noxe”, menţionează compania, potrivit Agerpres. 

În 2017, în România au fost înmatriculate 2.920 de automobile marca Suzuki, compania înregistrând o creştere de 46,37% faţă de anul precedent. Reţeaua de dealeri autorizaţi Suzuki numără 23 de centre integrate în la nivelul întregii ţări.