Grupul City Grill se extinde în zona de retail cu Prăvălia lui Manuc, dedicată produselor românești. Prăvălia lui Manuc, cel mai nou al Grupului City Grill, aduce în centrul Capitalei produse tradiționale românești, fiind prima investiție a grupului în această nouă direcție. Spațiul, care se află în continuarea restaurantului cu același nume, emblematic pentru București, este destinat atât clienților Hanului, cât și celor aflați în căutarea de produse tradiționale românești, preparate după rețete vechi. Deschisă în continuarea Hanului lui Manuc, Prăvălia lui Manuc invită și la degustare, dispunând de 45 de locuri.

Extinderea Grupului City Grill spre zona de retail a venit ca urmare a dorinței de a pune în valoare cât mai mult clădirile istorice ale Capitalei, Restaurantul Hanul lu’ Manuc fiind una dintre acestea. Spațiul dedicat prăvăliei are o suprafață totală de 103 metri pătrați, dispuși pe trei nivele – parter, etaj și supantă, iar investiția totală în amenajarea acestuia a fost de 80.000 de euro. Prăvălia lui Manuc vizează deopotrivă clienți turiști, dar și persoane care își doresc să cumpere local, produsele disponibile fiind exclusiv românești, produse după rețete tradiționale.

„Spațiul devenit disponibil în continuarea Hanului era prea mic pentru a ne gândi să extindem restaurantul. Tocmai de aceea, știind foarte bine că zona era cunoscută în perioada interbelică pentru varietatea de prăvălii, ne-am lăsați inspirați de acest lucru și am decis să deschidem o băcănie, o prăvălie – replică a acelor vremuri. În contextul în care traficul de turiști la Hanu’ lui Manuc în sezon este foarte mare, fiind considerat un punct de atracție al Capitalei, prăvălia vine ca o continuare firească, oferind o mostră de produse tradiționale românești, un suvenir care întregește experiența culturii noastre”, a precizat Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Prăvălia lui Manuc funcționează ca o băcănie, comercializând gemuri și dulcețuri, mezeluri și brânzeturi, sortimente variate de zacuscă, vinuri și alte produse alcoolice, toate realizate după rețete românești vechi, astfel încât gustul să rămână autentic.

Proporția clienților străini la Restaurant Hanul lu’ Manuc ajunge la peste 50% pe timpul verii, datorită grupurilor organizate, pentru care restaurantul este un punct de atracție, dar și vizitatorilor individuali aflați în căutarea locurilor emblematice ale orașului.

„Cel mai probabil ponderea celor care vor călca pragul prăvăliei se va păstra ușor în favoarea turiștilor străini, prin urmare avem în vedere extinderea ofertei de produse pe zona de suveniruri și gift shop. Însă produsele disponibile în prăvălie sunt deja apreciate de publicul local, care caută preparate autentice și delicii culinare tradiționale”–spune Daniel Mischie.

De asemenea, pentru clienții locali, în următoarea perioadă produsele din oferta prăvăliei vor fi disponibile și pe platformele de livrare unde se află deja Hanu’ lui Manuc. Potrivit unui sondaj comandat de Grupul City Grill anul trecut, peste 66% dintre bucureșteni sunt fani ai mâncării tradiționale românești, iar 76% dintre intervievați au comandat în restaurant astfel de specialități în ultimele trei luni.

Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill și City Café.

Te-ar putea interesa și: