‘Creşterea semnificativă în ritm anual pe care o înregistrăm demonstrează că media digitală este o destinaţie din ce în ce mai populară pentru publicitate, din motive întemeiate’, a declarat directorul IAB, Randall Rothenberg. ‘În condiţiile în care americanii petrec din ce în ce mai mult timp online pentru informaţii şi divertisment, publicitatea şi marketingul digital au devenit una dintre cele mai eficiente instrumente pe care companiile le au pentru a atrage şi a reţine clienţi’, a adăugat directoul IAB.

Piaţa de publicitate online nu numai că şi-a revenit din criza economică, dar ‘înregistrează o creştere dinamică’, a declarat David Silverman partener la PricewaterhouseCoopers, care a colaborat la studiul privind publicitatea online.

În luna aprilie a acestui an, IAB a raportat că în 2010 veniturile din publicitatea online s-au ridicat la 26 miliarde de dolari, în creştere cu 15% faţă de 2009, an în care aceleaşi venituri au înregistrat o scădere de 3,4% din cauza recesiunii.