Conform lui Dudy Perry, CEO al New Kopel Group, compania intenționează să extindă rețeaua de distribuție a mărcii coreene până la zece noi dealership-uri numai în acest an. „Credem în viitorul Ssangyong și intenționăm să valorificăm din plin potențialul brandului care va creşte în special datorită faptului că SsangYong Motor Company a devenit membru al Mahindra&Mahindra Group, ceea ce înseamnă investiții în noi tehnologii și noi modele, cu un design atrăgător”, a adăugat acesta.
Oficialii New Kopel susțin și că experiența grupului în domeniul auto a determinat compania SsangYong să aleagă New Kopel ca nou partener pe piaţa din România. „SsangYong Motor Company consideră că New Kopel Group va oferi un viitor bun brandului în România și datorită unor activități precum leasing-ul operațional sau rent a car pe care acesta le operează” menționează aceștia.
Ssanyong este un producător corean de automobile, cu o experiență de 57 de ani în domeniul vehiculelor cu tracțiune 4×4. În 2011, în România, va fi disponibil pentru achiziționare doar modelul Korando C200, un SUV aflat deja la a patra generație dar începând cu luna ianuarie 2012, acestuia i se va adăuga noul Action Sport, un Sport Utility Truck. Pentru început, automobilele SsangYong vor fi expuse la sediul Union Motors din Otopeni.
În acest an nu a fost vândut nici un model SsangYong în România. Asta după ce, anul trecut erau comercializate 40 de unități Kyron, iar în 2009, numărul acestora era de 93. În urmă cu cinci ani românii cumpărau nu mai puțin de 327 de mașini SssangYong, vedeta mărcii fiind modelul Rexton. De altfel, 2005 a fost cel mai bun an al mărcii coreene pe piața românească.