Serialul Vlad a fost marele pariu al ProTV din această primăvară. Din păcate acesta nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor pe care le-au avut românii. Se pare că producția a fost realizată după licența turcească a serialului Ezel, serial difuzat în 2010 de Kanal D.

Vlad a fost promovat ca un serial 100% românesc, însă publicul fidel de telenovele au remarcat imediat asemănările cu serialul turcesc Ezel.
 
La primul episod, Pro TV a ținut în fața televizoarelor cu peste jumătate de milion de români mai mult decât avea Antena 1, cu Asia Express, sau Kanal D, cu Exatlon.

“Film făcut după serialul turcesc Ezel care a fost difuza pe Kanal D. Mare petrecere la lansare și mare tam tam. Practic e filmul turcesc tradus și jucat de actori români”.

„Pe bune?!?? Este 1 la 1 cu Ezel. Pănă și replicile sunt aproape identice. Maxim 2, 3 cuvinte reinterpretate ca să nu sune identic cu traducerea din turcă. C’mon! Ma așteptam de la Aneta 1 la așa ceva. Dar de la voi…niciodată! M-ați dezamăgit. Știu deja tot filmul și ce urmează să spună când și unde și cine. Păcat de banii investiți!”.

„Identic Ezel! Absolut nimic în plus și nici în minus: înscenarea, mama oarbă, tatăl tâmplar, trădarea , cazinourile…absolut tot! Românii chiar ca nu au pic de imaginație si creativitate!”.

„E copiat identic dupa Ezel și gata, cei care nu sunteți convinsi uitați-vă la primul episod Ezel și vă veți convinge” – sunt câteva din zecile de comentarii apărute pe pagina serialului.

O reacție neașteptată a venit și din partea scenaristului Eugen Patriche (a scris scenarii pentru Abracadabra, Numai Iubirea, Pacatele Evei, Daria, iubirea mea, Lacrimi de iubire etc). “Cu ani în urmă speram că meseria de scenarist se va dezvolta în România, că vor apărea producţii care să ne ajute să ocupăm un loc important pe piaţă dar …n-a fost să fie. Păcat…”, a declarat acesta pe pagina sa de Facebook.

 

„Vlad” nu pare a fi prea convingător nici la nivel de cifre. Surse din piață spun că investițiile în acest produs au fost enorme, undeva la peste 200.000 de Euro/episod, iar ProTV-ul se aștepta la mult peste 24 procente din cota de piață pentru a justifica costurile.
 
Cel mai mare semnal de alarmă în toată această poveste e faptul că Pro TV nu mai poate livra tot ce promite. Lansariile producțiilor din ultima perioadă („Ferma”, „Supraviețuitorul”, „Gospodar fără pereche” etc) au fost mult sub nivelul cu care acesta și-a obișnuit publicul. Forța brandului la nivel de entertainment este susținută în prezent de show-uri cu vechime, vezi “Vocea României” sau Românii au Talent”. La nivel de ficțiune vorbim tot de un produs cu vechime, căci în afară de „Las Fierbinți” niciun alt serial nu a avut succesul scontat, scrie evz.ro.

Te-ar putea interesa și: