Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Internațional

Situație critică pentru Huawei! Ce se întâmplă în două țări din Europa

Autor: | | 0 Comentarii | 2043 Vizualizari

Huawei se confruntă din nou cu probleme. Mai multe companii de telecomunicații au anunțat că vor revizui lotul de echipamente Huawei achiziționate.

Compania de telecomunicaţii Orange din Franţa, care s-a folosit de dispozitivele Huawei pentru a rula cel mai nou tip de conexiune de date, 5G, a anunţat că va revizui lotul de echipamente Huawei achiziţionate. Acelaşi anunţ l-a transmis şi compania germană Deutsche Telekom, potrivit CNN, citat de evz.ro. Compania chinezească se confruntă cu restricţii în SUA şi în alte ţări, unde autorităţile au atras atenţia asupra riscurilor legate de securitate la care se expun cei care folosesc dispozitivele în cauză. Directoarea financiară a gigantului chinez, Meng Wanzhou, a fost arestată în Canada, iar Statele Unite au cerut extrădarea ei. În aprilie, cotidianul Wall Street Journal a informat că justiţia americană a deschis o anchetă pentru a stabili dacă Meng Wanzhou a încălcat sancţiunile americane împotriva Iranului. Autorităţile americane ar suspecta că Huawei a exportat cel puţin din 2016 produse de origine americană spre Iran şi alte ţări vizate de sancţiuni americane, încălcând legile Statelor Unite. Guvernul federal american a solicitat oficial la începutul anului ca operatorii săi de telecomunicaţii să nu recurgă la echipamente din China. Mai mulţi membri ai Congresului american consideră compania chinezească "o ameninţare pentru securitatea Statelor Unite", invocând raporturi ale companiei "cu Partidul Comunist Chinez, precum şi cu serviciile de securitate şi de informaţii din China". Meng Wanzhou este fiica lui Ren Zhengfei, fondatorul companiei Huawei în 1987 şi fost ofiţer al Armatei Populare de Eliberare. Orange cel unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicaţii din Franţa.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter