Social-democratul consideră că reluarea privatizării companiei de stat nu trebuie făcută mai devreme de 2016, perioadă în care CFR Marfă ar trebui să devină performantă și “dacă se poate” să fie condusă de un neamț.

“Bine ca s-a terminat telenovela CFR Marfă. S-au pierdut timp și bani. Aceasta ‘bombă’ trebuia dezamorsată mai repede și cu mai puțină bâlbâială de către ‘pupila’ fostului ministru al transporturilor (Relu Fenechiu), dl. Cristian Ghibu, secretar de stat și președinte al comisiei de privatizare a CFR Marfă, care, pentru aceasta proastă gestionare, trebuie să plece urgent!”, a precizat într-un comunicat senatorul PSD.

“CFR Marfă are nevoie de un manager privat, obligatoriu străin (neamț, dacă se poate) și cu experiență în managementul feroviar de marfă! Doar după ce redevine performantă această companie, trebuie să ne mai gândim să o privatizăm, și asta ,desigur, după 2016”, este de părere  Sorin Bota.

Citiți și:

Managerii privaţi, greu de digerat în fiefurile politice

CEO la stat: presiunile care au ucis programul

Bota a deținut funcția de secretar de stat la Ministerul Transporturilor în perioada 2001-2004, în Givernul Năstase.

Capital.ro a informat ieri că premierul Victor Ponta a anunțat, încă de la finele lunii august, că în cazul în care investitorul – GFR nu va achita banii pentru preluarea CFR Marfă, atunci compania va intra într-un proces de reorganizare, va avea management privat și abia apoi se va relua privatizarea.

Ieri, după finalizarea negocierilor cu GFR, ministrul transporturilor, Ramona Mănescu,a declarat că procesul de privatizare va fi reluat. "Vom analiza acest lucru începând de mâine cu comisia de privatizare şi cu consultanţii", a spus ministrul transporturilor.