În următoarea perioadă, 25 de agenții ale antreprenorului român urmează a fi branduite cu sigla TUI, estimându-se ca în următorii ani, numărul centrelor gigantului din turism să ajungă la 100 pe plan local.
”Considerăm că acest concept ne va ajuta să aducem și mai mulți turiști români pe piața românească”, spune Dragoș Anastasiu. Câți însă? ”Dacă planurile noastre devin realitate, numărul străinilor veniți în România se va tripla la anul. Dacă în 2010 au fost o mie și ceva de străini, estimăm pentru anul viitor aproximativ 4.000 de turiști”, explică managerul Eurolines.

Cifra ar putea fi ridicată la 10.000 de turiști dacă s-ar lua în calcul rezervările la hotelurile din România efectuate prin intermediul portalului de rezervări online al TUI (rezervări în valoare de un milion de euro la sfârșitul anului). S-ar putea adăuga alți circa 30.000 de turiști aflați pe vasele de croaziere TUI care au trecut prin portul Constanța sau altele aflate de-a lungul Dunării. Sunt cifre ce trebuie contabilizate la capitolul incoming, însă până în momentul în care putem spune că aceștia sunt turiști aduși direct de TUI în România este cale lungă.
”Românii pot avea acces la vacanțele din catalogul TUI, vor beneficia de același prețuri ca și turiștii germani, însă în următorul an nu este în plan un zbor direct din România către o destinație de vacanță. Dacă va fi cerere vom introduce și un zbor direct”, declară pentru Capital Klus Pumpel, CEO TUI Austria. Pentru a avea acces mai ușor la concediile efectuate cu TUI Austria, Eurolines a încheiat un parteneriat cu operatorul low cost NIKI pe ruta București-Viena și are în plan diversificarea vacanței de la un sejur de șapte nopți la nouă, cele două zile în plus fiind destinate turului Vienei. Potrivit lui Dragoș Anastasiu, Eurolines va avea o creștere de 63% în 2011, așteptându-se la o dublare a cifrelor în următorii ani în urma colaborării cu TUI.