”În sfârșit, Ministerul (turismului n.red) și ANAT au organizat împreună târgul, standurile expozanților au fost mai bine organizate și, pentru prima oară, românii chiar aveau intenția să cumpere pachete turistice”, spune Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour Group, cel mai mare turoperator din România.

Ce-au căutat românii și cât au fost dispuși să plătească

Rezultatele înregistrate la târg au fost mulțumitoare pentru participanți. Spre exemplu, vânzările Happy Tour Group s-au dublat față de târgul anterior, ajungând la 100.000 de euro doar pe perioada de patru zile în care a avut loc evenimentul.

Așa cum era de așteptat, Antalya a fost preferata românilor, aceștia plătind, în medie, 750 de euro de persoană pentru un pachet de șapte nopți, all inclusive. ”Preferă Turcia pentru că este la o distanță mică de zbor de România, prețurile sunt bune, au inclusive, știu cât bani cheltuie pentru acest concediu pentru că extra costurile nu sunt multe”, conchide Javier Garcia del Valle.