Cele trei sectoare care domină topul sunt urmate imediat de sectorul auto & accesorii auto, respectiv sport, şi acestea având o rată mare de adopţie a platformelor integrate de e-commerce. În prezent, datele Teamshare arată că peste două treimi dintre marile companii folosesc deja platforme integrate, care le oferă un sistem complet de comerţ electronic, ce permite în timp real gestiunea de stocuri, preţuri sau proces de facturare. IMM-urile au o rată de adopţie susţinută a acestor soluţii, ceea ce denotă faptul că tot mai multe companii mici şi mijlocii au început să vadă beneficiile folosirii platformelor integrate de e-commerce.

”Am observat, totuşi, că, raportat la numărul total al companiilor care implementează sisteme integrate, IMM-urile au o rată de adopţie susţinută a acestor soluţii, ceea ce denotă faptul că tot mai multe companii mici şi mijlocii au început să vadă beneficiile folosirii platformelor integrate de e-commerce. Practic, efectele unui astfel de software sunt majore, cu implicaţii în toate departamentele companiei, de la omul de vânzare sau departamentul de call center, până la financiar şi firma de curierat”, spune Marius Panait, managing partner Entelion Software.

Potrivit acestuia, magazinele online ce folosesc platforme integrate de e-commerce îşi reduc costurile cu 15% sau chiar 25%. Astfel, implementarea platformei reprezintă, de fapt, o investiţie ce se recuperează încă din primele şase luni şi se poate vorbi chiar de un profit la scurt timp de la folosirea acestei soluţii. (Sursa: Agerpres)

Te-ar putea interesa și: