„Muncim la proiectul Revicare de peste 5 ani – idee, implementare, cercetare, producţie, prototipuri, autorizări, speranţe, investiţii… Am creat un brand care are la bază un concept bazat pe vindecare, frumuseţe şi o stare de bine”, explică Rohit Ahuja, Managing Partner Revicare.

În portofoliul Revicare sunt acum50 de produse – săpunuri, săruri de baie, măşti, creme de corp, suplimente nutritive, linie de bărbaţi -, însă până la finalul anului, numărul lor va depăşi 110.

Mai departe, extinderea şi investiţia în cercetarea destinată noilor linii Revicare va mobiliza încă două milioane de euro din bugetul companiei Revital Global Services.

“Vrem să creştem sănătos, însă rapid: suntem în negocieri cu Turcia, Grecia şi Insulele Canare pentru deschiderea de noi locaţii, iar în România vrem ca în perioada imediat următoare să inaugurăm magazine şi în Brasov, Cluj, Iaşi şi Timişoara”, adaugă Rohit Ahuja.

Gama de produse a Revicare include produse cosmetice pentru corp şi faţă – spray-uri, măşti, creme, săruri de baie cu proprietăţi de relaxare, dar şi terapeutice, precum şi săpunuri cu arome delicioase de ciocolată, cafea, lavandă sau scorţişoară. Acestora li se adaugă o linie de suplimente naturale pentru slăbire, imunitate, metabolism, digestie, detoxifiere şi o linie de produse pentru bărbaţi destinate îngrijirii personale şi potenţei.

Românul prins în statistici cheltuie, anual, pe cosmetice şi produse de îngrijire şi înfrumuseţare,  în jur de 50 de euro, de patru-şase ori mai puţin decât consumatorul din ţările occidentale. Piaţa românească de cosmetice este estimată de Euromonitor la 600 -650 mil. euro.