Cea mai mare agenție germană de turism, rtk, a ajuns și în România. Radu Colfescu, Managing Partner rtk România, un profesionist cu peste 25 de ani de experiență în domeniu, a dat detalii despre acest subiect. El a dezvăluit că apariția companiei este o piatră de hotar pentru turiștii din România care vor să viziteze lumea.

Grupul german de turism rtk și-a extins operațiunile și în România. Condus de Radu Colfescu, rtk România va începe prin concentrarea pe vânzările B2B (business to business).

”Estimăm că vom avea în jur de 200 de agenții de turism afiliate”, a declarat Radu Colfescu, referindu-se la viitorul apropiat.

rtk România are un model de afaceri diferit

El a subliniat că apariția agenției germane de turism rkt propune un model de afaceri diferit. Este unul în care nu există competiție directă cu alte agenții de turism. În schimb, se concentrează pe sprijinirea și dezvoltarea acestora pe termen lung, oferindu-le cunoștințele necesare.

Conform acestuia, prin intermediul rtk România, fiecare agenție afiliată va avea posibilitatea să se dezvolte independent. Radu Colfescu a spus că rtk va juca un rol semnificativ în segmentul de outgoing, oferind agențiilor afiliate din România o gamă largă de servicii turistice la prețuri competitive.

Condiții mai bune pentru turiștii români

Acesta a indicat că alte obiective viitoare ar putea include înființarea unui model de distribuție sub formă de „franciză” sau operațiuni proprii de tour-operator. De asemenea, el a subliniat că vor exista mai multe segmente de dezvoltare. Planurile includ un call-center care va fi disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, precum și inițiative de digitalizare.

Radu Colfescu explică că, în mod clar, agențiile afiliate rtk România vor oferi condiții mai bune pentru turiștii români. El subliniază că turismul se va reinventa la cele mai înalte standarde pentru români și anticipă că în curând vor deveni și membri ai ANAT România.

Cifră de afaceri anuală de 2,3 miliarde de euro pentru compania din Germania

Thomas Boesl, directorul companiei, a explicat scopul urmărit de agenție în momentul în care a intrat pe piața din România. De asemenea, el dezvăluie că agenția pe care o conduce, cu o cifră de afaceri anuală de 2,3 miliarde de euro, poate contribui la dezvoltarea turismului din România.

”Grupul rtk este deja activ în multe țări europene și sprijină distribuția serviciilor turistice, având un portofoliu extins de produse. Pe lângă touroperatorii consacrați, grupul rtk are o rețea densă de parteneriate cu hoteluri, companii aeriene, destinații si furnizori de servicii turistice.

În acest sens, rtk Romania va avea rol de organizație neutră pentru agențiile de turism afiliate și le va oferi sprijin în domeniile: marketing, suport tehnic, training de produs și consolidarea unui portofoliu atractiv de furnizori de servicii pentru piața românească”, spune Thomas Boesl – Director Strategy & International Business Development RT / Raiffeisen Touristik Group GmbH, citat de Fanatik.

Germania, steag
Agentia rtk din Germania a venit în România/SURSA FOTO: Pexels

Compania rtk operează cu peste 3000 de agenții afiliate în întreaga lume

Compania rtk operează cu peste 3000 de agenții afiliate în întreaga lume. Ea are parteneriate solide în diverse țări europene și din alte părți ale lumii. Aceste parteneriate includ colaborări cu touroperatori și hotelieri, asigurând astfel prețuri și servicii mai bune pentru turiști.

În România, compania se va concentra inițial pe segmentul de outgoing, cu perspective de extindere pe termen lung. Fondată în aprilie 2024, rtk România are o licență de agenție de turism organizatoare, cu asociații în proporție de 80% rtk International și 20% Radu Colfescu, un expert cu o vastă experiență în turismul românesc.