"Anul trecut am avut în jur de 400 milioane de euro, iar în 2011 mizăm pe creștere, mai ales datorită companiei Romstrade, care va avea un avans de peste 20%”, a declarat vineri Gheorghe Răcaru, directorul de Strategie și Dezvoltare al grupului. Acesta a precizat că, în ceea ce privește Blue Air, se așteaptă la o stagnare, adică 150 milioane de euro sau, în cel mai bun caz, o creștere până la cel mult 160 milioane de euro.
De asemenea, ferma ”La Moşie” va înregistra în acest an venituri de aproximativ 0,7 milioane de euro, mult peste nivelul din 2010. Pentru anul viitor, direcţiile principale de dezvoltare ale companiei Andany Trading, care dezvoltă brandul ”La Moșie”, sunt creşterea producţiei şi crearea de parteneriate strategice pentru producţia şi distribuţia de legume.
Firma este specializată pe producţia de fructe, 75% fiind distribuită prin reţeaua Kaufland, şi de plante aromatice. Tot în 2012, va fi lansată şi producţia de băuturi alcoolice, care vor fi comercializate sub brand-ul Chiabur, proiect urmat de un parteneriat cu firmă din Italia, pentru care a fost introdusă cultura de anghinare, care va merge la export.
Grupul deținut de Nelu Iordache cuprinde şase firme: compania de construcţii Romstrade, operatorul aerian Blue Air, Infra Group – firma de servicii de handling şi catering pentru aeronavele Blue Air, care va administra viitorul aeroport de la Adunaţii Copăceni, Blue Aero – administratorul aeroportului Bacău, Direct Aero Services – care oferă servicii de taxi aerian şi compania Andany Trading, care administrează ferma ”La Moşie” din Adunaţii Copăceni, la 20 km sud de Bucureşti.