Potrivit datelor companiei, frecvenţa vizitelor în această lună va înregistra de asemenea o creştere, prognozată la 45%, faţă de perioadele obişnuite din an. Statisticile CBRE mai indică faptul că vârsta medie a celor care merg la mall cel puţin o dată pe lună este de aproximativ 33 de ani, peste 40% dintre aceştia au studii superioare, iar proporţia între femei şi barbati este de 55%-45%.

De asemenea, majoritatea covârşitoare a vizitatorilor unui centru comercial au cont pe Facebook (peste 90%) şi deţin un smartphone (peste 85%). “Cele mai aglomerate intervale orare în malluri, în perioada Sărbătorilor de iarnă, sunt între 12:00 şi 20:00, în weekend-uri, şi între 16:00 şi 20:00, în timpul săptămânii, iar în topul celor mai căutate produse sunt cele de îmbrăcăminte, jucării pentru copii, încălţăminte, electronice & IT şi produse de cosmetică şi accesorii”, spune Valeriu Toma, Deputy Head of Asset Services în cadrul CBRE.

Cifrele statistice mai arată că vizitatorii centrelor comerciale apreciază cel mai mult varietatea activităţilor de shopping, promoţiile şi ofertele speciale, dar şi participarea la evenimente în malluri. De asemenea, peste 55% din vizitatori apreciază şi diversitatea brandurilor pe care le găsesc în malluri.

CBRE administrează în România 320.000 mp de spaţii comerciale, în nouă centre din opt oraşe,  precum şi 90.000 de mp de spaţii de birouri.

Mai multe date şi cifre statistice interesante găsiţi în infograficul alăturat, care prezintă şi un ghid de cumpărături pentru perioada Sărbătorilor de Crăciun.


Te-ar putea interesa și: