”Este îmbucurător faptul că, în doi ani, am reușit să impunem o bere de import în România, pe o piață unde berea nefiltrată, de tip Weissbier, părea un moft”, spune Costin Ghindea, directorul general al Bavarom, menționând că, în prezent, Paulaner reprezintă aproximativ 20% din vânzările totale ale importatorului.
La nivel național, Paulaner se vinde cel mai bine în București (60% din vânzări), respectiv în Timișoara, Cluj, Arad etc. ”odată ce interesul consumatorului român de bere pentru sortimentul de nefiltrate a crescut, am decis ca din această primăvară să  introducem și Paulaner și la draught”, spune Ghinea, menționând că are în target pentru 2010 dublarea cotei de piață la 3,6% din volumul total de bere fără alcool din România.
Bavarom a înregistrat în 2009 o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, în creștere cu 14% față de  anul precedent. Pentru acest an se estimează, în cel mai rău caz, menținerea cifrei de afaceri.