Conform cercetării realizată de Champaigns, agenţie de performance marketing de pe piaţa locală, în topul preferinţelor din coşul de cumpărături al românilor se află pantofii cu sau fără toc, rochiile de zi, jachetele subţiri şi pantofii sport. 

De asemenea, liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, însă segmentul de vârsta 30-45 este cel care cheltuie cel mai mult. 

Studiul de specialitate relevă faptul că valoarea medie a unei sesiuni de cumpărături online în perioada sărbătorilor de Paşte se ridică la 300 de lei, în timp ce timpul mediu petrecut pe platformele de e-Commerce este de patru minute. 

În acest context, cea mai mare creştere a fost sesizată în ceea ce priveşte comenzile plasate de pe telefonul mobil, respectiv 85% din total. 

Champaigns, agenţie recent lansată pe piaţa locală, gestionează campanii de performance marketing pentru magazine, precum TGH Fashion, Otter, Kalapod, Condur by Alexandru Zaza Boutique sau Tezio.
Agerpres