Magazinele Camaïeu ocupă în medie 180 mp şi au pe umeraşe peste 1.000 de referințe. Retailerul de fashion francez şi-a făcut intrarea pe piaţa românească în 2012 şi operează, în prezent, patru magazine, toate în Bucureşti.

Obiectivul declarat al Camaïeu este ca în următorii trei ani să ajungă la o reţea de 20 de magazine. Valoarea medie a investiției pe metru pătrat într-un nou magazin este de 1.000 euro.

În România se vinde anual modă de 2 mld. euro – aici intrând deopotrivă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii livrate de producători și retaileri, fie ei români sau străini. În această estimare nu sunt luați în calcul „lohniști“ – cei care produc, sub contract, pentru branduri internaționale. În privința producătorilor români, se vor­bește de două mari categorii.

Principalii competitori ai Camaïeu pe piaţa locală sunt H&M, Zara, C&A, New Yorker, Mango (operat în România de Solmar Grup), New Look, Takko, Kiabi sau Debenhams (adus aici de divizia de fashion a Grupului RTC).