Până la data demarării planului de reorganizare societatea îşi continuă activitatea comercială şi implementează măsuri de reducere a costurilor operaţionale şi de creştere a vânzărilor.

„Raportul de evaluare a bunurilor din patrimoniul societăţii a reliefat faptul că implementarea unui plan de reorganizare  a activității Mexxem este cu mult mai avantajoasă pentru majoritatea masei credale faţă de varianta intrării în procedura de faliment, dată fiind structura activului companiei (compus în majoritate din stocuri și bunuri mobile, fără o componentă imobiliară)“, a declarat Nicolae Rusu, senior partner CITR.

Mexxem a avut în 2010 o cifră de afaceri de 8,7 mil. euro. În prezent, compania gestionează 20 de magazine după ce la deschiderea procedurii de insolvenţă avea 24 de magazine. Pentru acest an, Mexxem vizează deschiderea unui nou magazin, dar este posibil să închidă alte două unităţi, având ca efect reducerea costurilor cu salariile şi chiriile.

„Spre finalul anului 2009 şi începând cu anul 2010, activitatea de comerţ a societăţii a fost concentrată pe comercializarea de încălţăminte în proporţie de 90%. A fost lărgită gama de produse oferite: dacă în trecut produsele erau axate pe gama sport, în prezent societatea s-a orientat pe gamele casual, business, fashion şi sport fashion. Designul, brandul şi preţurile au fost optimizate pentru fiecare segment în parte; fiecare brand are un target clar de client în funcţie de: sex, vârstă, venit, domeniu de activitate. În permanenţă se urmăreşte ca preţurile practicate să fie sub preţurile concurenţei, pe produse similare,” a adăugat Radu Lotrean, managing partner CITR.

Citeşte şi Proprietarul magazinelor Stone Creek, în insolvenţă din cauza unor datorii de 9,2 mil. euro