Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Record incredibil pe Centura Bucureștiului. Așa ceva nu s-a mai întâmplat nicăieri în lume

Autor: | | 2 Comentarii | 7935 Vizualizari

Este incredibil ce poate face Compania Națională pentru Infrastructură Rutieră (CNAIR). Și nu în sensl pozitiv, ci în sensul negativ. Nu doar că România construiește, anual, cei mai puțini kilometrii de drumuri din Europa, dar nu reușește nici măcar să finalizeze licitația pentru o amărâtă de centură, fie ea și a Capitalei.

Record incredibil stabilit de CNAIR. După un an şi ot luni de la debut, încă nu a reuşit să finalizeze licitaţia pentru două dintre nodurile rutiere de pe Centura Bucureştiului. Informaţia a fost furnizată de Asociţia Pro Infrastructură, un ONG specializat în domeniu.

”Un an şi 8 luni... şi NU s-a terminat! De-atât are nevoie Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să deruleze o licitaţie banală pentru nodurile rutiere de la Berceni (DJ401) şi Olteniţa (DN4) pe RNCB, Ruşinea Naţională "Centura" Bucureşti. Vorbim de două giratorii suspendate şi extinderea DNCB la patru benzi pe doar 6,1 km”, scriu reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură.

Licitaţia a fost lansată în 17.05.2017, iar ofertele au fost depuse pe 31.08.2017.

”La pasajul Olteniţa încă nu avem desemnat un câştigător. Incredibil, dar adevărat: CNAIR se CHINUIE de aproape un an şi 5 luni să evalueze 6 oferte obosite! Următorul termen: 15.02.2019”, mai scriu cei de la Asociaţia Pro Infrastructură.

Ei precizează că Pasajul Berceni a fost adjudecat în 08.05.2018 de către asocierea Trameco-Vahostav-Erbaşu.

”Au fost contestaţii, dar s-au rezolvat. Ce face CNAIR? Nimic, nu s-a semnat contractul... la mai bine de 8 luni de la anunţarea câştigătorului! În decembrie 2018 a fost adoptată şi HG de modificare a indicatorilor tehnico-economici, ţap ispăşitor invocat de CNAIR. Dar tot nimic, mai aşteptăm! Între timp, şoferii pierd ore întregi şi nervi în trafic, bară la bară în ambuteiaje permanente. Mai grav, îşi riscă viaţa în intersecţii la nivel depăşite moral şi tehnic. Incompetenţă crasă? Nepăsare dezarmantă? Iresponsabilitate cât cuprinde? Totul e posibil când vorbim de CNAIR!”, arată ONG-ul.

 

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.