Televiziunea asigură cele mai eficiente metode de promovare, cu toate că din ce în ce mai multe companii aleg să îşi facă reclamă pe Internet, potrivit celui mai nou studiu realizat de companie Deloitte, în colaborare cu  Edinburgh International Television Festival.

Potrivit analizei, 64% dintre respondenţii consumatori de televiziune au declarat că spoturile TV reprezintă metoda de promovare cu cel mai mare impact.

În acelaşi timp, 30% dintre cei chestionaţi au afirmată că ziarele reprezintă al doilea canal de promovare din punct de vedere al impactului asupra publicului. Revistele, radioul şi outdoor-ul ocupă următoarele poziţii.

Potrivit oficialilor din domeniu, reacţia respondenţilor este una firească. „Atunci când întrebi un telespectator despre reclama sa favorita, cu siguranţă îşi va aminti una televizată”, a declarat Tess Alps, director al companiei de promovare Thinkbox.

Cu toate acestea, aproximativ o treime dintre persoanele care au luat parte la studiu, au declarat că publicitatea nu le reţine atenţia şi nu are niciun impact asupra lor.

Studiul Deloitte a fosr realizat pe un esantion de  2.123 de telespectatori din Marea Britanie.

SURSA: Financial Times