Cu o tradiție de peste 20 de ani, grupul Cris-Tim a reușit anul trecut să-și consolideze poziția de lider al pieței locale de mezeluri. Investițiile în tehnologia modernă și accentul pe calitate au făcut ca grupul să raporteze cea mai bună performanță din ultimii cinci ani, iar planul echipei manageriale pentru 2015 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de milioane de euro.

Trofeul i-a fost înmânat de Virgil Munteanu, directorul executiv al Editurii Evenimentul și Capital, care a precizat că „Omul de afaceri al anului a purtat o campanie lungă, un război de câțiva ani, urmând ca în câteva zile să beneficiem cu toții de un TVA de 9% la produsele agroalimentare“. Radu Timiș a ținut să menționeze că i se potrivește mult mai bine titlul de „Antreprenorul anului“, întrucât antrepenorul nu se preocupă doar de afaceri, ci și de companie și de familia lui, așa cum spune și Stefano D‘Anna, în cartea „Școala Zeilor“. Astfel, el a mulțumit tuturor celor 2.000 de angajați ai grupului pentru perfomanța de anul trecut, consumatorilor și, în special, familiei și soției sale Cristina. (Și ca o paranteză, dacă vă întrebați de unde vine numele grupului Cris-Tim, cred că acum este mult mai ușor de ghicit). „Vreau să le mulţumesc celor 2.000 de angajaţi ai companiei Cris-Tim, consumatorilor noştri şi, nu în ultimul rând, soţiei mele Cristina (foto alături de unul dintre cei patru fii), cu care împreună trăim o aventură fabuloasă de 25 de ani, în care am construit această companie și avem și patru minunați băieți“, a spus Timiș.

Potrivit lui, rolul antreprenorilor români în economie este unul semnificativ, iar dacă perioada de tranziție din ultimii 25 de ani a fost una dificilă, de acum încolo va fi mult mai ușor. „Aici sunt mulți antreprenori pe care vreau să-i felicit și nu numai pe ei, ci și pe toți oamenii de afaceri că în această tranziție continuă de 25 de ani au reușit să facă performanță“, a spus omul de afaceri Radu Timiș. El a menționat că, în prezent, capitalul românesc reprezintă două treimi din ceea ce aduce plus valoare economiei. „Cred și sunt convins că abia de acum vine vremea noastră“.
Care este povestea grupului Cris-Tim de la înființare și până în prezent, dar și planurile de viitor, vă invităm să aflați de aici: Businessul Cris-Tim: de la 12 mp la 100 mil. euro

Și pentru că un eveniment de asemenea amploare nu poate fi realizat fără sprijinul unor parteneri le mulțumim  pe această cale companiilor KMG International (fostul grup Rompetrol), OMW Petrom, Enel România, Garanti Bank, Astra Vagoane Călători SA, EximBank și Atlassib. Evenimentul a avut loc săptămâna trecută la Biavati Events, din București.