”Am înțeles că, de curând, s-a aprobat într-un Consiliu de Administrație ca aceste taxe să fie mai mari decât pe Otopeni începand cu luna martie, 2012”, spune Gheorghe Răcaru, director de strategie al Blue Air. Este clar că acest lucru va accelera și mai mult trecerea companiilor aeriene low-cost pe Otopeni. Implicit, va crește prețul pe care un călător îl plătește pentru o cursă low-cost. ”Acum, după finalizarea terminalului de business de la Băneasa, este de așteptat să înceapă lucrările în zona de plecare, ceea ce înseamnă că nu vom mai putea opera acolo”, detaliză Răcaru.
Recent, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat că, odată cu finalizarea lucrărilor de la terminalul de aviaţie generală şi business, cei care doresc să investească în România au la dispoziţie un aeroport modern, cu toate facilităţile. ”Celor care se plâng de mutarea curselor low-cost pe Aeroportul Otopeni le spun că pasagerii vor putea astfel să beneficieze de serviciile unui aeroport modern şi nu de un aeroport care arată ca o autogară’”, a subliniat Boagiu.
De altfel, acest nou terminal a fost realizat tocmai pentru finalizarea mutării curselor low-cost pe Otopeni, preconizată ”oficial” pentru primăvara acestui an, odată cu creșterea taxelor, urmând ca Băneasa să devină un aeroport de business. Potrivit reprezentanţilor aeroportului, celelalte două terminale ale Aeroportului urmează să fie şi ele modernizate.
Răcaru, Blue Air: ”Din martie, pe Băneasa vor fi taxe mai mari decât pe Otopeni”
1 ianuarie 2012, 00:14
Ultima modificare în 1 ianuarie 2012, 02:14
Trecerea curselor aeriene low-cost de pe Aeroportul internaţional Aurel Vlaicu (Băneasa) pe Aeroportul Henri Coandă (Otopeni) devine certitudine în 2012. Poate chiar mai repede decât se așteaptă cei doi mari operatori aerieni Blue Air și Wizz Air. Mai ales că s-a decis: taxele pe Băneasa vor crește.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Americanii: Suntem dependenți de petrolul controlat de oameni nebuni care ne urăsc
- Mierea românească are tot mai puţin succes la export
- Merkel spune că va face totul pentru a salva euro, în timp ce o cincime din nemți așteaptă dispariția monedei
- De ce consideră oficialii Renault că uzina Dacia din Maroc este „o veste bună pentru români”
- PSA, Fiat și Renault, companiile auto europene cu cele mai slabe perspective în 2012
- Bank of America a pierdut 80 miliarde dolari din valoare
- Fără cuvinte: Stație de metrou construită într-o țară aproape de faliment
- Primul tronson de pe Autostrada Transilvania, scos la licitaţie în ianuarie 2012
- Noi tendinţe în shopping: Hipermarketurile online ar putea înlocui cumpărăturile la mall
- O ţară din zona non-euro are o sarcină dificilă: să menţină unitatea la nivelul UE