De regulă, un hotel care vrea să atragă clienţi îşi etalează seria de avantaje şi servicii de calitate, nu însă şi hotelul amintit din Amsterdam. Dimpotrivă, în descrierea acestuia, materialele publicitare lansate scot în evidenţă toate aspectele negative: rece, murdar, personal grosolan şi lipsa de servicii cât de cât acceptabile.

Ca exemplu, managementul a editat postere care înfăţişează paturi rupte, covoare găurite, gunoi împrăştiat prin camere, geamuri sparte.

Oricât de bizar ar părea, dar publicitatea pe invers a avut efectul scontat: în ultimele luni, hotelul a trebuit să facă faţă unei avalanşe de clienţi. Mai mult, la primul contact, turiştii au surpriza să descopere că imaginile prezentate pe site-ul hotelului nu sunt nici pe departe reale. Majoritatea clienţilor intervievaţi de CBC consideră condiţiile de aici destul de decente. Astfel, pesimiştii sunt plăcuţi surprinşi să afle că nu toate sunt aşa de rele cum au crezut iniţial. Optimiştii însă sunt de-a dreptul entuziasmaţi că au ajuns într-un loc atât de neobişnuit.
Sursa: Agerpres
Sursa foto: adverbox.com