Astfel pe cel de-al patrulea trimestru, Gap a înregistrat un profit de 218 milioane de dolari, față de 365 de milioane de dolari în anul anterior. Scăderea vine ca urmare a faptului că retailerul a fost nevoit să se lupte cu costuri mari și discounturi considerabile acordate în perioada sărbătorilor de iarnă. Vânzările Gap s-au ridicat la 4,28 miliarde de dolari, în scădere față de 4,36 miliarde de dolari în 2010, în timp ce veniturile unităților deschise în ultimul an au fost cu 4% mai mici.
În anul fiscal 2011, Gap și-a îmbunătățit performanța pe anumite segmente. S-a constatat o creștere de 20% a vânzărilor nete prin divizia de online și una de 45%  a segmentului de franciză. Compania operează în prezent magazine în 39 de țări, inclusiv în România.
Mai mult, retailerul face posibil pentru români și comerțul online, în urma unui parteneriat cu FiftyOne. Însă, atenție, nu toate produsele Gap pot fi livrate, iar comanda totală nu poate depăși 2.500 de dolari.