“Am demarat acest proiect educaţional alături de CODECS, iar la sfârşitul anului trecut am avut 15 absolvenţi, care sunt deja integraţi în compania noastră. Pentru următoarele sesiuni vom recruta studenţi din Serbia, Senegal, Maroc, India şi alte ţări strategice pentru dezvoltarea noastră. Ne interesează nu doar să inserăm următoarea generaţie de profesionişti, ci să ne asigurăm că Prospecţiuni are parte de cei mai buni absolvenţi ”, a declarat Gehrig Schultz, CEO-ul Prospecţiuni.

Companiaare în prezent aproximativ 3.200 angajaţi din 33 ţări, iar activităţile companiei s-au întins în ultimii ani pe patru continente. Prospecţiuni a redus, în ultimii patru ani, vârsta medie a personalului tehnic de la 57 la 48 de ani. În acest moment, Prospecţiuni are 520 de specialişti în geologie, geofizică, chimie, inginierie petrolieră şi alte domenii conexe.

“Suntem o companie multinaţională prin resursele umane pe care le avem la dispoziţie şi anvergura activităţilor, dar ne dorim să devenim mai mult. Scopul este ca în următorii trei ani să dublăm dimensiunea companiei, iar pentru asta avem nevoie de oameni foarte bine pregătiţi”, a afirmat Gehrig Schultz.

Compania este liderul pieţei autohtone de explorări şi prospecţiuni geologice, geochimice, hidrogeologice şi geotehnice, cu o experienţă de peste 55 de ani. Prospecţiuni furnizează servicii pentru companii importante din România precum Petrom, Romgaz sau Rompetrol. Prospectiuni a avut in 2011 o cifra de afaceri de circa 315 milioane lei, mai mari cu 93% fata de anul precedent. Profitul brut a fost de circa 41,43 milioane de lei, de peste 23 de ori mai mare decat in 2010.

Te-ar putea interesa și: