ProMediu a devenit profitabilă în primul an de activitate, iar acum veniturile sale reprezintă 3% din cele ale companiei, cu o margine de profit de 20%.
"Ne aşteptam ca aceste rezultate să survină abia în anul următor, însă ele demonstrează că oferta noastră tehnică şi financiară a fost foarte bine primită de clienţi", a declarat Gehrig Schultz, CEO Prospecţiuni.

ProMediu a finalizat până acum 17 proiecte pentru diverşi clienţi, care au presupus prelevarea de probe, monitorizare, investigaţii subterane şi rapoarte de evaluare. Printre programele desfăşurate de ProMediu s-au numărat curăţarea zonelor de exploatare ale Petrom şi un serviciu de monitorizare a mediului pentru Arcellor Mittal.

ProMediu are o echipă formată din 30 de chimişti, geologi şi tehnicieni, cu experienţă în acest domeniu.

"Avantajul pe care îl avem constă într-o ofertă de servicii individualizate pentru fiecare client, care satisfac reglementările şi exigenţele autorităţilor din România şi Uniunea Europeană. Mai mult, ne aşteptăm ca această divizie să înceapă a contracta lucrări în străinătate", a afirmat Gehrig Schultz. Compania este liderul pieţei autohtone de explorări şi prospecţiuni geologice, geochimice, hidrogeologice şi geotehnice, cu o experienţă de peste 55 de ani. Prospecţiuni furnizează servicii pentru companii importante din România precum Petrom, Romgaz sau Rompetrol. Prospecţiuni a avut în 2011 o cifra de afaceri de circa 315 milioane lei, mai mari cu 93% faţă de anul precedent. Profitul brut a fost de circa 41,43 milioane de lei, de peste 23 de ori mai mare decât în 2010.