În perioada ianuarie-martie 2015, profitul net al Daimler a crescut cu 89% în ritm anual, până la 2,05 miliarde de euro, în timp ce cifra de afaceri a crescut cu 16%, până la 34,236 miliarde de euro. De asemenea, debutul comercializării noii versiuni a berlinei C Class a dus la creşterea cu 18% vânzărilor de automobile marca Mercedes-Benz în primul trimestru, până la cifra record de 459.708 unităţi.

'Strategia noastră de creştere, campaniile noastre de promovare a produselor şi programele noastre de eficientizare încep să dea rezultate', a declarat directorul general Dieter Zetsche.

În aceste condiţii, constructorul german şi-a reafirmat prognozele referitoare la o creştere 'semnificativă' a cifrei de afaceri şi a volumelor de vânzări în acest an. Compania va lansa în 2015 patru SUV-uri noi sau modernizate şi, de asemenea, are de gând ca anul viitor să înceapă să comercializeze un SUV compact denumit GLC.

Daimler este primul dintre cei trei mari constructori germani de automobile de lux, alături de BMW şi Audi, care a dat publicităţii rezultatele sale pe primul trimestru. Analiştii erau îngrijoraţi de posibilitate ca încetinirea economiei chineze să afecteze vânzările pe o piaţă importantă pentru cele trei companii.

AGERPRES