Unitatea este prima sub brandul Anna Cori All Shoes deschisă în acest oraș. ”Suntem prezenți la Cluj de doi ani cu brandul Why Denis și a venit momentul să ne extindem”, spune Ana Cornea, manager și acționar al producătorului Denis.

În noul magazin Anna Cori All Shoes din Cluj-Napoca se vor comercializa atât pantofi, cât și accesorii – genți și curele – din colecția actuală. Magazinul este cel de –al 22 lea All Shoes deschis în România.

”Ne așteptăm să fie destul de vizitat de clujeni, mai ales că este o piață în care avem rezultate bune. Așa cum îndrăgesc brandul Why Denis, sperăm să-i cucerim și cu Anna Cori All Shoes, unde găsesc produse de calitate la prețuri accesibile”, spune Ana Cornea.  Planurile de dezvoltare ale brandului Anna Cori All Shoes includ și deschiderea unui magazin online.

Ana şi Ilie Cornea, proprietarii Denis – o afacere de familie de 9 mil. euro în 2013 – vor să deschidă anul acesta 10 noi magazine, în ţară şi în străinătate. În prezent,  producătorul sucevean deţine o reţea de 36 de magazine, deschise sub trei branduri – Denis (brandul premium, 2 magazine în Kiev), Why Denis (12 magazine în ţară şi unul în Kiev) şi All Shoes (22 de magazine în ţară).

Cu o tradiție de peste 25 ani pe piață, producătorul Denis şi-a deschis primul magazin propriu de pantofi la Suceava, în anul 2000. În urmă cu trei ani, compania a început să producă şi marochinarie şi accesorii. Acum, 420 de angajati (dintre care 300 în producţie) lucrează pentru familia Cornea. Cea mai mare contribuţie la  afacerile totale ale Denis o au pantofii, numărul total de perechi achiziționate de către clienți fiind de 150.000 în 2013.

Fragmentată şi variată, cu clienţi neomogeni ca preferinţe şi acoperită în proporţie de peste 90% de importuri, piaţa românească de marochinărie şi încălţăminte este estimată acum la 800 mil. euro. La nivel de preţuri, producătorul Denis concurează cu branduri precum Musette, Otter, Il Passo, Reno, Ecco sau Bata.