Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Problemele mașinii tale în funcție de culoarea fumului de eșapament

Autor: | | 0 Comentarii | 853 Vizualizari

De pildă, fumul de eșapament este, prin culoarea sa, un indicator clar al unora dintre cele mai serioase probleme în domeniul mecanicii auto.

Cu siguranţă, cea mai facilă şi sigură metodă de identificare a problemelor cu care se confruntă maşina noastră rămâne diagnoza auto însă nu strică nici să deţinem noi înşine câteva cunoştinţe de bază care să ne ajute să sesizăm cât mai devreme atunci când este cazul să ducem maşina la mecanic şi cum să procedăm pentru ca daunele să fie cât mai reduse. De pildă, fumul de eşapament este, prin culoarea sa, un indicator clar al unora dintre cele mai serioase probleme în domeniul mecanicii auto. De cele mai multe ori însă, ajungem să îl ignorăm, şi astfel ajungem cu maşina în service doar atunci când este prea târziu. Vizita într-un service auto sector 4, sau oriunde avem încredere că există personal specializat, ne poate ajuta să identificăm din timp care sunt problemele maşinii noastre în funcţie de culoarea fumului de eşapament.

Fumul negru indică faptul că în combustibil se află impurităţi, de aceea ar fi bine să verificăm filtrul de aer. O altă cauză ar putea fi bujiile, mai ales la maşinile pe benzină. Dacă avem un motor diesel, nu strică să aruncăm un ochi şi la pompa de injecţie şi injectoare. Toate aceste probleme, observate la timp, pot fi remediate cu uşurinţă în cel mai apropiat service auto sector 5. Fumul de culoare albastră semnalizează consumul ridicat de ulei, lucru pe care îl putem verifica noi înşine consultând joja de ulei. Dacă se confirmă nivelul scăzut, cel mai probabil avem o problemă cu segmenţii sau motorul este uzat.

Tot celui mai apropiat service auto sector 6 sau oriunde există o locaţie autorizată echipată corespunzător, trebuie să ne adresăm şi dacă fumul emanat de eşapament, cu motorul cald, este alb. Acest aspect poate fi legat de probleme ale vasului de expansiune sau de cedarea garniturii de chiulasă, ceea ce înseamnă că ar trebui să ne gândim de două ori înainte de a mai porni motorul, deoarece îi putem provoca daune ireversibile.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.