La nivelul întregii țări, Vocea României de pe Pro Tv a fost urmărită de 1,4 milioane de români, cu aproape 100.000 sub săptămâna trecută. Exatlonul de pe Kanal D a fost pe poziția secundă, la peste 200.000 de telespectatori distanță de Pro TV. Locul al treilea în clasament pentru X Factor. Emisiunea de pe Antena 1 a avut cifre la jumătate în comparație cu Vocea României.

 La orașe, cifrele sunt foarte apropiate de săptămâna trecută, pentru toate programele din top: Vocea României, Exatlon și X Factor. Mai exact: o medie de 750.000 de telespectatori pentru Pro TV (775.000 sătpămâna trecută) și 520.000 pentru Exatlonul Kanal D (515.000 vinerea trecută).

Și la orașe, X Factor a avut cifre de două ori mai mici decât Vocea României: 360.000 media Antenei 1 (la fel ca săptămâna trecută).

Confruntările de la Vocea României au ținut în fața televizoarelor aproape 370.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (foarte aproape de săptămâna trecută, chiar cu un plus de 14.000 de telespectatori). Locul doi pentru Exatlon: puțin peste 200.000 de telespectatori din targetul comercial.

Antena 1 și X Factor s-au apropiat de 200.000 de telespectatori, în creștere cu aproape 30.000 față de vinerea trecut. Rămâne însă la jumătatea Vocii, ca performanțe.

SURSA: paginademedia.ro