Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Primul flagship store Jacuzzi din Europa s-a deschis la Bucureşti

Autor: | | 0 Comentarii | 261 Vizualizari

Producătorul italian Jacuzzi, lider mondial în domeniul căzilor cu hidromasaj, a lansat în România primul flagship store (magazin-model al unui brand de renume) din Europa. Distribuitor exclusiv pe piaţa locală este compania Hidrotek International.   Investiţia pentru master-showroom-ul din Capitală s-a ridicat la 310.000 de euro, din această sumă 100.000 de euro fiind obţinuţi printr-o linie de credit.   Cu o suprafaţă de 600 de metri pătraţi, spaţiul de prezenta

Producătorul italian Jacuzzi, lider mondial în domeniul căzilor cu hidromasaj, a lansat în România primul flagship store (magazin-model al unui brand de renume) din Europa. Distribuitor exclusiv pe piaţa locală este compania Hidrotek International.

Investiţia pentru master-showroom-ul din Capitală s-a ridicat la 310.000 de euro, din această sumă 100.000 de euro fiind obţinuţi printr-o linie de credit.

Cu o suprafaţă de 600 de metri pătraţi, spaţiul de prezentare din Bucureşti înglobează toate produsele din brandul Jacuzzi, fiind, în prezent, singura unitate din Europa în care se găseşte gama completă. “Piaţa din România prezintă multe oportunităţi pe acest segment”, a explicat Pietro Barteselli, Export Director Jacuzzi.

 

În plină criză, românii bagă banii în jacuzzi

 

Un produs din gama Jacuzzi costă de la 1.000 de euro până la 21.000 de euro, fără TVA.

Deşi sumele par destul de mari, cinci români şi-au achiziţionat deja produse din seria limitată, care are doar 500 de exemplare. Printre inovaţiile gamei de vârf se găseşte  cabina de duş cu geam care-şi schimbă culoarea în funcţie de intensitatea luminii (tehnologie folosită şi la maşinile Maybach).

 

Prezentă pe piaţa locală din 2005, Hidrotek International a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,1 milioane euro, în creştere cu 20% faţă de 2007. În primul trimestru al acestui an, vânzările distribuitorului local al Jacuzzi au crescut cu 15%. Pentru 2009, Lucian Azoiţei, director general al Hidrotek International, estimează o creştere a cifrei de afaceri de 10%.

 

Compania Jacuzzi, prezentă pe segmentul căzilor cu hidromasaj de 55 de ani, a înregistrat în 2008 o cifră de afaceri de 1,2 miliarde euro la nivel mondial. Următoarele flagship store-uri Jacuzzi vor fi inaugurate, până la sfarsitul lunii mai, la Milano şi Hamburg.

 

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.