Model B-MAX va fi principalul punct de atracţie al Salonului Auto de la Geneva din martie 2012, unde  Alan Mulally, preşedinte şi CEO Ford, se va afla pentru a lansa monovolumul compact care promite să impună noi standarde prin designul său unic şi cele mai bune dotări tehnologice din clasa sa.
Revenirea acestuia la Geneva, în versiunea finală de serie, are loc la numai un an de la dezvăluirea conceptului în cadrul aceluiaşi Salon.
"B-MAX combină un design incitant şi inovator cu dotări care înainte puteau fi găsite numai în clasele superioare de maşini", a afirmat Stephen Odell, preşedinte şi CEO, Ford Europa. "Este o maşină complet nouă care răspunde nevoilor unui număr tot mai mare de clienţi care îşi doresc mult mai mult de la o maşină din clasa mică".
Compania Ford a confirmat, în vara anului trecut, producţia de masă a modelului B-MAX la uzina de la Craiova, a unui nou motor cu consum redus de combustibil, de un litru, cu trei cilindri, precum şi a unui nou model de clasa B (clasa mică).

Ford B-MAX este un model inovator în clasa mică, cu o caroserie care elimină stâlpul central şi dispune de uşi glisante. Comparativ cu modelele din clasa sa, B-Max va permite un acces facil în interior, deschiderea fiind de 1,5 metri.
Reprezentanţii Ford au menţionat că mai mult de jumătate din valoarea unui autoturism B-Max va fi din componente fabricate în România.
Ford B-MAX va ajunge pe piaţa din Europa în lunile următoare.