Prezent și în România, al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial a crescut peste așteptări

Vânzările Hennes & Mauritz (H&M), cel de al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, prezent și în România cu 37 de magazine, au crescut cu 10% în luna noiembrie, față de perioada similară din 2013, depășind astfel estimările analiştilor, care se aşteptau la un avans de 9%, potrivit Reuters.

Vânzările nete, excluzând taxa pe vânzări, au totalizat 42,6 miliarde de coroane (3,58 miliarde de lire sterline) în perioada septembrie-noiembrie 2014, faţă de 36,5 miliarde de coroane în perioada similară din 2013. Analiştii se aşteptau la vânzări de 42,2 miliarde de coroane, potrivit aceleiași surse.

La 30 noiembrie 2014 H&M avea de 3.511 magazine, faţă de 3.132 magazine la 30 noiembrie 2013. De asemenea, în 2015, H&M îşi va extinde operaţiunile online pe zece noi pieţe, iar anul acesta vrea să-şi deschidă încă 375 de magazine.

În primele nouă luni ale anului fiscal curent (n.r. – decembrie 2013 – august 2014), vânzările H&M România au crescut cu 39%, ajungând la 864 de milioane de coroane (94,1 milioane de euro), față de aceeași perioadă a anului trecut.