Studiul Media FactBook arată că valoarea încasărilor din publicitate pe zona de print a scăzut de la 82 de milioane de euro în 2008 la 24 de milioane de euro în 2011, după ce în 2010, nivelul a fost de 26 de milioane de euro.

În schimb, piața online crește încontinuu, de la 2 milioane de euro în 2003. Anul acesta va ajunge la 34 de milioane de euro, conform estimărilor Media FactBook, depășită fiind doar de TV.

Chiar și piața de Outdoor a înregistrat scăderi puternice, scăzând de la 33 de milioane de euro în 2010 la 30 de milioane de euro în 2011.
Cine se promovează pe online

Conform studiului, cele mai mari bugete pe online vin din industria telecom, urmată de industria financiară și de industria auto.
Mai puțini bani la TV

Pentru prima dată, în 2011 piața de publicitate pe TV va trece sub valoarea de 200 de milioane de euro, după ce în 2008 atingea pragul de 337 de milioane de euro. Acum, încasările din publicitate pe toate mediile abia depășesc la un loc cifra de 300 de milioane de euro.