C.N.P.R. a înregistrat lunar profit începând din luna august 2011 şi a încheiat semestrul doi al anului 2011 cu un profit de 3,7 milioane euro, pentru prima dată în ultimii trei ani.

Performanţele se datorează măsurilor sistematice implementate de managementul companiei în direcţia reducerii costurilor, creşterii veniturilor şi diversificării portofoliului de produse şi prestaţii, precum şi desfăşurării consecvente a procesului de reorganizare a reţelei teritoriale.

Pentru 2012, Poşta Română va continua alocarea de resurse şi dezvoltarea de noi proiecte pe segmentele cu ritm accelerat de creştere: servicii financiare, e-commerce, curierat rapid şi publicitate prin poştă, în paralel cu îmbunătăţirea serviciilor prestate publicului larg şi asigurarea furnizării serviciului poştal universal pentru toţi cetăţenii.

„Prin rezultatele înregistrate mai ales în semestrul al doilea al anului 2011, am reuşit să diminuăm major pierderea economică, iar funcţionarea profitabilă care a debutat în luna august (2011) ne plasează pe drumul cel bun şi ne oferă garanţia implementării măsurilor manageriale corecte pentru Poşta Română”, a declarat Directorul General al C.N.P.R., Dumitru Daniel Neagoe.