„Ne bucurăm că am câştigat încă o licitaţie, în condiţii avantajoase pentru Poşta Română. Este un pas important spre revitalizarea companiei. Confirmăm, încă o dată, poziţia noastră de lider pe piaţa de servicii poştale, în România. Poşta Română trebuie să proiecteze o imagine de stabilitate şi performanţă, atât în piaţă cât şi în rândul angajaţilor noştri’, declară Elena Petraşcu, directorul general al Poştei Române. 

Poşta Română, în calitate de lider de proiect, a câştigat licitaţia organizată de CNAIR, în valoare de 13 milioane de lei, cu o durată de 24 de luni. 

Compania este asociată, în proiect, cu Zipper Services S.R.L. pentru prestarea de servicii de imprimare, anvelopare şi distribuire de procese verbale transmise contravenienţilor, de către CNAIR. 

Potrivit sursei citate, participarea Poştei Române ca lider de proiect a oferit garanţia câştigării procedurii având în vedere experienţa vastă pe care compania o are şi certitudinea prestării acestor servicii, în condiţiile impuse de CNAIR. 

Instituţia îşi asumă, în cadrul parteneriatului cu CNAIR, o creştere cu 30% a proceselor verbale trimise, precizează compania. 

Poşta Română este o companie naţională înfiinţată conform Legii 31/1990, nu o instituţie publică. Aceasta funcţionează pe gestiune economică, ceea ce înseamnă că îşi formează singură veniturile din contracte comerciale şi, prin urmare, se autofinanţează. 

Compania este deţinută de statul român, prin Ministerul pentru Societatea Informaţională (MCSI), în proporţie de 75%, şi de Fondul Proprietatea (FP) în proporţie de 25%. 

Poşta deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, însemnând peste 80% din totalul subunităţilor poştale care operează, în prezent, în România. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.

AGERPRES