“Până în luna octombrie 2010 am intermediat 209 milioane lei (…) Pe de altă parte, pentru noi, nivelul primelor intermediate reprezintă numai o parte din piaţa noastră. Serviciile pe care un broker le poate oferi clienţilor săi sunt foarte importante”, a spus Kurt Leitner.

Potrivit acestuia, importanţa brokerilor pe piaţa asigurărilor a devenit mult mai clară, mai ales într-o perioadă de criză în care clienţii sunt în căutarea unei consilieri adecvate pentru a obţine cea mai bună ofertă. Cu ajutorul unui broker clienţii au posibilitatea de a alege oferta potrivită, în funcţie de nevoile lor.

“Rezultatele oficiale publicate pentru primele şase luni din 2010 arată o piaţă de brokeraj cu o valoare a primelor intermediate de 375 milioane euro. Acest lucru înseamnă că 36% din primele brute subscrise pe piaţa asigurărilor au fost intermediate de brokeri”, a subliniat CEO Porsche Finance Group.

Pentru finele acestui an, Kurt Leitner consideră că Porsche Broker îşi va păstra poziţia de lider pe segmentul său de piaţă. „Şi în acest an ne aşteptăm să rămânem numărul unu. Rezultatul este bazat pe un portofoliu puternic obţinut prin grupul nostru financiar de-a lungul anilor, o parte semnificativă a acestui portofoliu fiind reprezentată de contractele de leasing de lungă durată, intermediate de Porsche Broker”, a mai spus Leitner.

Activitatea Porsche Broker a început în ianuarie 2003, fiind cea de-a doua companie înfiinţată de Porsche Finance Group Romania. Compania se numără printre primele companii  de brokeraj de pe piaţa locală, ca o companie captivă aparţinând unul grup financiar auto. Acţionariatul Porsche Broker este 100% austriac, reprezentat de Porsche Bank AG.
"Cosmin Zaharia, redactor Strategic Insurance Broker".