„Cunoaștem piața FMCG din Polonia și vom coopera cu furnizorii din aceasta țară astfel încât PROFI să poată veni cu o oferta cât mai competitivă, cu produse de calitate la prețuri cât mai mici aici, în România,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi Rom Food. „Anumite categorii de pe piața FMCG poloneză sunt mai dezvoltate, ceea ce va face ca schimburile să fie avantajoase pentru ambele țări.”
PROFI va testa toate categoriile de produse cu potențial pentru consumatorii din România și care totodată pot conduce la beneficii tangibile pentru companie. Dulciurile, băuturile și snack-urile par să se numere printre cele mai atractive categorii în momentul de față.
Planurile PROFI iau in calcul nu doar importul din Polonia, ci și exportul de produse românești către acea țară. În viitor, compania s-ar putea să-și extindă piața și către alte țări din regiune sau din Europa Apuseană. În ce privește exporturile, PROFI are în vedere uleiul de floarea soarelui, considerabil mai ieftin în România decât în Polonia.
Profi Rom Food este deținut de Enterprise Investors (fond de investiții polonez) În următoarele două luni, rețeaua va ajunge la aproximativ 130 de magazine.