„Ne aşteptăm la o uşoară creştere pentru 2012, de circa 3%, bazată pe evoluţia parcului auto”, a declarat Preda. El a mai afirmat că în 2011 cifra de afaceri a Federal Mogul România a crescut cu peste 10%, iar în 2012 este estimată o creştere cu o singură cifră.
Federal Mogul este un furnizor principal de plăcuţe de frână pentru Dacia, iar în România cele mai mari volume de vânzări sunt realizate pe componentele de frânare, pe cele de direcţie-suspensie şi, pe locul trei, piesele de motor. La nivel global, Federal Mogul a realizat în 2011 vânzări de 6,9 miliarde dolari, din care trei miliarde dolari (43%) în Europa şi 2,6 miliarde dolari (38%) în SUA şi Canada, a precizat directorul de marketing al companiei pentru Europa Centrală şi de Est, Rotislav Psota. Ponderea principală a vânzărilor – cinci miliarde de dolari – vizează piaţa autoturismelor, urmată de piaţa vehiculelor comerciale – 1,2 miliarde dolari şi sectoarele energie, industrie, transporturi – 700 milioane dolari.
Sursa: Agerpres