Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Piaţa locală de PR ar putea creşte cu 10% în 2009

Autor: | | 0 Comentarii | 42 Vizualizari

Piata locala a serviciilor de relatii publice se va mentine in acest an la un nivel similar cu cel din 2008, existand chiar un potential de crestere de pana la 10%, conform reprezentantilor companiei 4 ACE­-pr&publicity. Astfel, criza financiara va produce schimbari si pe segmental serviciilor de comunicare, companiile fiind nevoite sa isi ajusteze bugetele si sa isi optimizeze costurile, indreptandu-se catre PR in detrimental publicitatii. “In acest an se va observa o crestere a

Piata locala a serviciilor de relatii publice se va mentine in acest an la un nivel similar cu cel din 2008, existand chiar un potential de crestere de pana la 10%, conform reprezentantilor companiei 4 ACE­-pr&publicity.

Astfel, criza financiara va produce schimbari si pe segmental serviciilor de comunicare, companiile fiind nevoite sa isi ajusteze bugetele si sa isi optimizeze costurile, indreptandu-se catre PR in detrimental publicitatii.

“In acest an se va observa o crestere a numarului de companii care vor apela la serviciile agentiilor de PR, clientii preferand acest tip de comunicare in defavoarea altor canale de promovare care necesita costuri mai mari", a declarat Elena Olteanu, General Manager 4 ACE­-pr&publicity.

Aceasta a adugat ca anul 2009 va fi marcat de o regandire a strategiei de comunicare, serviciile de relatii publice fiind preferate datorita usurintei cu care se adapteaza clientilor cat si cerintelor pietei, garantand un impact mai mare al comunicarii.

In ceea ce priveste serviciile solicitate de clienti, printre cele mai cerute vor fi cele prin care se consolideaza imaginea de produs, dar si relaţia dintre companie si publicurile acestora.

„Cel mai probabil, strategiile se vor orienta catre promovarea de produs si campanii de customer satisfaction, dar si spre investors relations sau comunicare B2B – pentru pastrarea unei legaturi constante si de incredere cu partenerii de afaceri si cu investitorii. Un alt serviciu care va Inregistra o crestere surprinzatoare este PR-ul online, datorita costurilor reduse, dar si migrarii unor publicatii print in sfera online”, a adaugat Elena Olteanu.

Dupa ce in 2008 piata serviciilor de PR a fost estimata la 25 milioane euro, inregistrand o crestere de 25-30% fata de anul precedent, in 2009 acest segment este asteptat sa se mentina la aceeasi valoare sau chiar sa inregistreze o usoara ascensiune.

Agentia 4 ACE este specializata in PR şi publicity ca mijloace principale de comunicare a imaginii de companie si de produs. Din portofoliul actual al agentiei fac parte Indesit Company, Gedeon Richter, Centrul Medical Unirea, Dermastyle, Flamingo International, Genius ai Paper Plus.

Sursa: 4 ACE­-pr&publicity

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.