Piața europeană le dă dureri de cap coreenilor de la Hyundai

Cu o creștere a vânzărilor sub media pieței în primul trimestru și cu o concurență tot mai acerbă în Europa, Hyundai a anunțat că va amâna intrarea pe piața de pe Bătrânul Continent a mărcii sale premium Genesis.

„Să lansezi o marcă premium în Europa este o adevărată provocare, una chiar mai mare dacă nu ai produsele de care ai nevoie”, a declarat Thomas Schmid, directorul operațional al Hyundai Europe la Automotive News Europe Congress. Drept urmare, marca Genesis „nu va ajunge pe piața europeană mai devreme de 2019”. Motivul principal pare a fi lipsa unor propulsoare potrivite pentru segmentul premium.

Odată cu modificarea planurilor inițiale, Genesis va ajunge mai întâi pe piețele din America de Nord, China, Orientul Mijlociu și Coreea de Sud, abia apoi venind rândul Europei. Conform lui Schmid, compania sa estimează că abia în 2019 ar putea avea o gamă suficient de performantă de propulsoarele precum și platforme pentru SUV-uri care să corespundă segmentului premium din Europa. „Nu vedem încă momentul propice pentru a lansa marca. În final, ideea este să avem succes cu ea. Iar succes înseamnă totodată să fii profitabil”, a adăugat șeful operațional al Hyundai Europe. Același oficial a menționat că marca Genesis va fi compusă din minimum cinci modele.