Conform bilanțului companiei Tez Tour, lider de piață de destinațiile Turcia și Egipt, turiștii români au preferat hoteluri mai scumpe decât în anul 2010, în pofida creșterii prețurilor la pachetele turistice, iar numărul total de turiști este cu 10% mai mare în acest moment față de anul precedent.
Pentru a compensa lipsa Egiptului în pachetul de oferte și pentru a oferi turiștilor noștri o gamă variată de destinații pe parcursul verii, compania Tez Tour a introdus anul acesta oferte pentru Spania, din data de 15 iunie, iar din această toamnă începem să operăm în Dubai și să consolidăm pozițiile spre destinațiile care au devenit cartea de vizită a companiei noastre.
“Deși, din punct de vedere economic, traversăm o perioadă de instabilitate care se reflectă inclusiv pe piața de turism, am reușit să menținem un ritm alert de creștere printr-o politică managerială echilibrată și orientată exclusiv către turist. Printre strategiile noastre de business se numără practicarea unor prețuri reale (nu foarte mici), comisioane reale către agențiile cu care lucrăm, respectarea programului de operare propus la începutul sezonului, reputația impecabilă în relația cu turiști și brandul puternic”, spune Farid Rahmanov, General Manager Tez Tour România.
Tez Tour, cea mai bună companie de turism din Turcia în 2011
Turcia este una din destinațiile principale pe care compania Tez Touroperează la nivel internațional, iar anul 2011 s-a dovedit un real success atât din punctul de vedere al numărului de turiști (1.100 000 de turiști au fost trimiși în Turcia din toate birourile Tez Tour din lume)  cât și ca recunoaștere a brach-lui Tez Tour Antalia pe piața turcească.
Compania Tez Tour se plasează anul acesta pe locul 1 în cadrul companiilor turcești de turism, atât ca număr de turiști cât și ca volum de vânzări de pachete de servicii. Revista “Capital” din Turcia, cea mai populară publicație cu profil economic pe plan național, a realizat un top general al companiilor turcești în cadrul căruia Tez Tour a intrat pe locul 30.
“Pentru sezonul 2011 noi am decis să nu majorăm prea mult numărul de turiști față de anul 2010 ca să nu creem un exces de locuri pe piață, ceea ce s-a dovedito decizie absolut corectă. Programele pentru sezonul de vară au fost majorate cu 10%, ceea ce ne-a adus la un numar de 29000 de turiști pentru acest sezon doar în Turcia”, explică Farid Rahmanov.
S-a redeschis “Noul Egipt”
La sfârșitul acestei veri au fost relansate ofertele turistice pentru Egipt, prima oară de la izbugnirea evenimentelor.Primul zbor spre Hurghada a fost operat în data de 20.08.2011 cu 180 de turiști români. Zborurile spre Sharm El Sheikh au fost reluate din data de 06.09.2011 cu mare success, toate locurile fiind vândute.
 
Conform planurilor companiei, zborurile spre Egipt vor fi operate pe tot parcursul anului 2011 și 2012. Datorită faptului ca prețul unui pachet turistic  pentru Egipt este mult mai mic față de același pachet în Turcia, și aici ne referim la servicii și categoria hotelului, vânzările merg foarte bine.
Principalele motive pentru care oamenii se reîntorc în Egipt sunt frumusețea mării, clima care oferă condiții ideale de plajă tot anul, și faptul că zborul durează nu mai mult de 3 ore.
Felul în care compania Tez Tour a gestionat situația de criză în momentul izbugnirii evenimentelor de la începutul anului a contribuit la consolidarea încrederii turiștilor în această destinație și în special îa compania Tez Tour. Pe data de 29 ianuarie, compania a luat decizia de a sista toate zborurile către Egipt și a trimis charterele goale pentru a recupera 343 de turiști din ambele destinații. Deși situația ar fi permis invocarea forței majore, compania Tez Tour a returnat integral banii turiștilor investiți în vacanțele care le-au fost anulate. Acest tip de politică orientată către turist a permis, acum, o relansare marcată de succes a Noului Egipt pe piața de turism din România.