Creşterea de 10% provine din dezvoltarea noilor servicii digitalizate, ceea ce a convins peste 60 de noi clienţi să aleagă serviciile companiei anul trecut. 

„Din acest an, mobilitatea capătă noi înţelesuri care nu se concentrează doar pe tipul de vehicul utilizat. Avem în vedere, spre exemplu, cardurile de mobilitate care să permită clienţilor folosirea mai multor modalităţi de a călători (autoturism, tren, avion, taxi, metrou etc.). Din exemplele altor ţări, luăm în calcul optimizarea flotelor auto prin car sharing sau închirierea pe termen scurt, în funcţie de activităţile şi proiectele clienţilor. Business Lease este un expert în furnizarea de soluţii complete de leasing operaţional şi mobilitate şi ne concentrăm pe oferirea celor mai bune soluţii pentru clienţi, bazate pe nevoile acestora”, a declarat Philip Aarsman, directorul general al Business Lease România. 

Conform Agerpres, compania îşi propune să continue creşterea afacerilor şi în 2018, având clienţi din domenii diverse: FMCG, industria farmaceutică, retail online, comerţ şi transport. 

Business Lease Group este parte a AutoBrick Group, cu peste 100 de ani de experienţă în furnizarea de servicii în domeniul automotive. 

Compania operează în Olanda, unde se află sediul central şi numeroase sucursale regionale, fiind totodată un furnizor important de soluţii de mobilitate în Polonia, Slovacia, Cehia şi Ungaria. Portofoliul Business Lease Group cuprinde peste 48.000 de contracte.

Te-ar putea interesa și: