Inițiativa BAT este o invitație pentru utilizatorii glo de a contribui la protejarea mediului prin predarea dispozitivelor glo vechi în unul dintre cele 350 de puncte de colectare dedicate situate în magazinele InMedio și Xpress din toată țara. Utilizatorii sunt recompensați pentru primul dispozitiv returnat cu beneficii în comunitatea glo circle.

Ne bucurăm că peste 5.000 de dispozitive au fost deja colectate pentru a putea fi reciclate. Aceasta este o dovadă clară că inițiativele noastre din cadrul campaniei ALEGE ASUMAT UN ORAȘ CURAT au un impact mare asupra consumatorilor. Suntem prima companie de tutun din România care a inițiat o campanie de reciclare a versiunilor anterioare ale dispozitivelor sale electronice și rămânem fideli obiectivului de a colabora cu consumatorii în vederea conștientizării importanței alegerilor responsabile pentru mediu și comunitatea în care trăim”, a spus Ileana Dumitru, Legal and External Affairs Director, Central Europe South Area.

În 2019, BAT a lansat ALEGE ASUMAT UN ORAȘ CURAT, o campanie menită să informeze consumatorii cu privire la alegeri și impactul acestora. Prin promovarea gestionării responsabile a deșeurilor, campania încurajează fumătorii să folosească scrumiere stradale special concepute pentru colectarea chiștoacelor. În premieră pentru România, BAT a creat infrastructura pentru colectarea selectivă a chiștoacelor în trei orașe importante din țară: București, Iași și Constanța. Chiștoacele sunt apoi folosite drept combustibil cu impact zero asupra mediului.

Despre BRITISH AMERICAN TOBACCO ROMÂNIA

CONTACT:

Cătălin Cîndea, Corporate Affairs Manager, British American Tobacco România

E-mail: [email protected], telefon: 0727.209.624