Omul de afaceri Marius Ghenea a investit 200.000 de euro în proiectul FashionUp.ro, primul mall online din România dedicat celor mai importante brand-uri de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii vestimentare.

„În urma unei investiţii de peste 200.000 de euro, prin fashionup.ro intrăm într-o zonă de comerţ online care este încă la început în România, aşa că ne propunem să dezvoltăm această piaţă şi să demonstrăm că nu mai există tabu-uri cu privire la produsele şi serviciile care pot fi oferite online. Folosind experienţa şi sinergiile de la celelalte magazine online în care am investit, cred că vom putea creşte rapid în preferinţele cumpărătorilor online din România”, susţine Marius Ghenea, preşedinte Online Fashion Group.

Proiectul FashionUp.ro completează portofoliul de site-uri deţinute de Marius Ghenea, din care fac parte PCfun.ro, ElectroFun.ro, TOYfun.ro, ShopIT.ro, FlorideLux.ro  şi BrazideCraciun.ro.

Livrare în 3 zile

Oferta FashionUp.ro depăşeşte 1.000 de produse din portofoliul a peste 50 de brand-uri de îmbrăcăminte,  încălţăminte şi accesorii vestimentare. Pe lângă facilitatea de a face comerţ direct de acasă, clienţii vor beneficia şi de livrare rapidă.

„Prin doar câteva click-uri şi în 3 zile de la preluarea comenzii, produsele din FashionUp.ro vor ajunge la clienţii săi”, subliniază, la rândul său, Alin Stanciu, managing director Online Fashion Group.

SURSA: Online Fashion Group