Compania niponă a anunţat că îşi propune să aducă vânzările sale de smartphone-uri de peste hotare la 9 milioane de unităţi în anul fiscal 2016, Europa fiind una din zonele de referinţă din piaţa globală.

 Smartphone-ul care va fi lansat în martie  vine cu sistemul de operare Android Gingerbread 2.3, are un design ultra-subţire,  un ecran QHD (960×540 pixeli) de 4,3 inch şi este rezistent la apă şi praf.

Folosindu-l ca un model de referinţă, Panasonic îşi va extinde apoi gama şi îşi propune să vândă 1,5 milioane de unităţi în Europa în următorul an fiscal. Mai mult, în anul fiscal 2016, Panasonic vizează vânzări globale de 15 milioane de unităţi, dintre care nouă milioane în  Europa, Asia, China şi Statele Unite ale Americii şi sase milioane în Japonia (dintre care cinci milioane sunt smartphone-uri).

Panasonic va maximiza resursele sale interne, inclusiv folosirea unei fabrici existente deja din Malaezia. În prezent, telefoanele pentru piaţa din Japonia sunt produse în această fabrică, iar acum primul model global va fi produs tot acolo.

Panasonic Corporation este unul din liderii mondiali în materie de produse electronice şi electrocasnice atât pentru segmental consume, cât şi pentru segmental business şi industrial. Cu sediul la Osaka, Japonia, compania a înregistrat vânzări nete de 79 miliarde euro în anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie 2011.