168-33670-oskar3.jpgRBS
Pentru că s-a alăturat campaniei „O săptămână în iunie”, iniţiată de divizia internaţională GTS Operations (GTS-Global Transaction Services) a grupului RBS. Sub motto-ul „Ajută copiii care au nevoie”, proiectul a inclus toate oraşele din ţară unde banca este prezentă. Toţi angajaţii RBS România au fost încurajaţi să se implice în campanie, prin strângerea de fonduri sau prin donarea unor jucării, cărţi sau haine. Astfel, peste 14.000 de lei şi 1.000 de kilograme de cadouri au făcut fericiţi 380 de copii din ţară. Proiectul a fost susţinut cu ajutorul a 346 de angajaţi RBS România, care au dedicat acestei cauze 256 de ore de voluntariat.

168-33671-oskar2.jpgANGELA CREŢU
Pentru că a fost promo­vată în funcţia de vi­ce­­preşedinte business model innovation în cadrul Avon New York, după ce, timp de patru ani şi jumătate, a ocupat poziţia de director general Avon România. Din 2007, Creţu a fost şi lider Avon pentru Europa de Sud-Est. Angela Creţu va conduce la New York o echipă de specialişti care se va ocupa de crearea şi implementarea noilor tehnologii în modelul de business Avon, pentru cele o sută de pieţe unde grupul american este prezent. Angela Creţu, 34 de ani, devine astfel cel mai tânăr vicepreşedinte din cei 123 de ani de istorie a companiei de cosmetice.

168-33672-oskar1.jpgALEXANDRU GOIA
Pentru că a câştigat concursul de eseuri organizat de ONG-ul Generation Europe în numele Comisiei Europene. Tematica concursului a fost menţinerea sănătăţii tinerilor, iniţiativa precedând lansarea unei campanii de promovare a modului de viaţă sănătos în rândul tinerilor cetăţeni ai Uniunii. În proiectul său, selectat din cele aproximativ 2.000 de lucrări primite, Alexandru Goia (23 de ani) a propus ca mesajul Uniunii Europene să fie comunicat tinerilor prin intermediul unei piese de teatru.